vrijdag 24 maart 2017

Wat heb ik gekregen voor echte post is cool 4.0 ?

Wat is echte post is cool 4.0?

Echte post is cool is een project van Northflix en Monsieur Mango , waarbij je voor €7,50 iets koopt voor iemand. Nadat iedereen wekenlang in spanning heeft gezeten was het afgelopen zaterdag eindelijk zo ver. Iedereen mocht zijn of haar pakket uitpakken. Ik heb helaas geen foto's van de dingen die ik zelf gekocht heb voor mijn lootje. Dit geweldige pakket kreeg ik van Elze.




Naast dat iedereen iets kreeg van zijn of haar lootje. Kreeg iedereen als verrassing ook nog iets toegestuurd van een sponsor. Ik kreeg een heerlijk tissue masker van Garnier.


Ben je nieuwsgierig naar wat andere mensen hebben gekregen? Kijk dan op instagram of twitter onder de naam #echtepostiscool






15 opmerkingen:

  1. Superleuke dingen heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ja inderdaad! Als ik de kans krijg doe ik volgende keer zeker weer mee.

      Verwijderen
  2. Wat heb je een super leuke spulletjes gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke items heb je gekregen! Tof concept

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuke dingen heb je gekregen. Ik deed er zelf ook aan mee :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke spulletjes heb je gekregen! Het eerste dat ik dacht toen ik de foto zag was: Mooi, wat een hoop voor EUR 7,50! :-) xxx Amina

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt leuke dingen gekregen! :) Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat superleuk inhoud in de echte post

    http://dhini.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh das een leuke idee!

    x Sophia

    Style & Philosophy stories | Tao of Sophia

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wow wat een leuke items heb je gekregen!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een leuke spulletjes heb je gekregen. Dat is best veel voor weinig geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. HEMA heeft zo'n leuke spulletjes! Leuke dingen die je hebt gekregen.

    Liefs Kiki
    www.awayofdreaming.com

    BeantwoordenVerwijderen